opc_loader

 

 

GESCHIEDENIS

VILA A/S werd opgericht in 1994 en is onderdeel van BESTSTELLER A/S; een 100% familiebedrijf dat opgericht is in 1975. Vila heeft winkels in Scandinavië, Nederland, Zwitserland, Oostenrijk, Duitsland, Ierland, Estland, IJsland en de Faeröer. VILA heeft meer dan 1.500 groothandelklanten in heel Europa. VILA wil kwaliteitsproducten creëren voor redelijke prijzen. VILA wil het mogelijk maken voor meiden om zich geweldig en vrouwelijk kleden, zonder afbreuk te doen aan stijl, kwaliteit en de nieuwste trends.

VERANTWOORDE PRODUCTIE

Als onderdeel van BESTSELLER gelooft VILA dat mensen en het milieu net zo belangrijk zijn als de producten die we maken. Ongeveer 1.000 fabrieken over de hele wereld fabriceren elke dag producten voor BESTSELLER. Bij BESTSELLER geloven we dat wederzijds vertrouwen, dialoog, training en ontwikkeling belangrijke factoren zijn, die kunnen helpen bij het creëren van een algemeen begrip van hoe een goede werkomgeving eruit zou moeten zien. BESTSELLER’s Gedragscode legt onze collega’s, onze leveranciers en andere aandeelhouders uit,  welke verwachtingen en eisen er gesteld worden aan de werkomstandigheden binnen BESTSELLER’s aanvoerketen. Een team van BESTSELLER-werknemers werkt exclusief met onze gedragscode in de landen waar onze producten worden gemaakt. Onze gedragscode is geen garantie, maar helpt ons om bij te dragen aan verbeterde omstandigheden op de fabrieken. Dit is echter een continu proces dat nooit ophoudt. Het is voor ons belangrijk dat we voortdurend ontwikkeling ervaren. Zolang dat het geval is, zetten we de samenwerking met onze leveranciers voort.

Het VILA-meisje is vrouwelijk/FEMININE en gracieus. Ze is avontuurlijk in zowel haar eigen leven als wat betreft mode. Onder vrienden staat ze bekend om haar unieke oog voor de nieuwste trends en de manier waarop ze zichzelf uitdrukt via mode. Het VILA-meisje heeft een open en creatieve persoonlijkheid, is leuk om mee om te gaan, loyaal aan haar vrienden en vooral niet bang om op te vallen in een menigte. Ze is dol op haar vrijheid om te kiezen wat ze draagt en wanneer ze dat draagt. Ze heeft een verfijnde smaak voor stijl en heeft haar eigen modemomenten volledig onder controle. 

 

VROUWELIJK/FEMININE

VILA gelooft dat vrouwelijkheid/femininity de perfecte balans is tussen frêle, sierlijkheid en zelfvertrouwen. Die balans komt in al onze kleding tot uitdrukking, door kleine details in stijlen en stoffen. Deze kleine details maken een groot verschil, zowel in onze kleding als bij de mensen die ze dragen. Samen zorgen ze voor een krachtige vrouwelijkheid in een delicaat kader.

SENSUEEL

Bij VILA staat sensualiteit gelijk aan levenslust. Het betekent passie voor ervaringen, in zowel geest als lichaam, die altijd terug te zien moet zijn in onze kleding en de manier waarop we die presenteren. Sensualiteit wordt niet alleen uitgedrukt door de kleding die je draagt, maar ook door hoe je die kleding draagt. VILA laat de sensuele vrouw zichzelf uiten.

MODE

VILA gelooft dat mode een product van tijd, plaats en inspiratie is. En we geloven de verbinding te zijn tussen mode en persoonlijkheid. Zo wordt mode meer dan alleen maar mode, wanneer mensen het dragen. En er is een groot verschil tussen kleding dragen - en het gewoon aantrekken. Zo is het ook met zelfvertrouwen. Mode toont je persoonlijkheid. En mode is niets zonder jou.